پول در آوردن از اینستاگرام

پول در آوردن از اینستاگرام

وقتی مدتی را در اینستاگرام به سرگرمی و وقت تلف کردن میگذرانید، طولی نمیکشد که میزان فروش پیج های فروشگاهی نظرتان را جلب میکند و با خودتان میگویید ای کاش من هم بتوانم در اینستاگرام فروشنده شوم! ولی به محض اینکه به پول در آوردن از اینستاگرام فکر میکنید، چندین عامل ممکن است شما را منصرف نماید. بخصوص نداشته سرمایه جهت تهیه محصولات. خب خبر خوش اینکه برای پول درآوردن از اینستاگرام اصلا نیاز به سرمایه برای تهیه جنس نخواهید داشت. چطور؟ در ادامه شرح خواهیم داد.

یکی از مزایای کسب و کارهای امروز، فروش محصولات غیر فیزیکی است، مثل فروش بیمه، فروش انواع خدمات، تولید محتوا، تولید آموزش در یک زمینه خاص و… تمامی این موارد حتی به یک ریال سرمایه هم نیازی ندارند و با کمی تجزیه و تحلیل و کار کردن روی خودتان می توانید توانایی هایی را که امکان کسب درامد از آن را دارید در خود کشف کنید. و به راحتی می توانید با رعایت این 5 نکته که در ادامه مطرح خواهیم کرد، جایگاه مناسبی بین کاربران شبکه های اجتماعی برای خودتان دست و پا کنید.

1- خودتان را نشان دهید

یکی از خصلت های عموم مردم سرک کشیدن در کار و زندگی دیگران است! 99 درصد مردم از این کار لذت می برند. از اینکه می توانند ببینید فردی چه میکند، چگونه زندگی میکند؟ چگونه مسئله ای را حل میکند، وقت خود را چگونه میگذراند، چه می پوشد، چه میخورد….

شاید بگویید این کار ارتباطی به پول در آوردن از اینستاگرام نداشته و اصلا کسی علاقه ای به دیدن شما ندارد، اما کمی صبر پیشه کنید و در کارتان استمرار داشته باشید. خواهید دید که چطور افراد زیادی به مرور به سمت تان خواهند شتافت و پیگیرتان خواهند شد.

2- اعتبار کسب کنید

وقتی از سایه خارج شوید و خودتان را به دیگران نشان دهید به مرور بیش از پیش مورد اعتماد دیگران خواهید بود. چون حس اینکه مخاطبین شما را می شناسند درونشان بیدار می شود و به نوعی از دور دوستتان دارند. وقتی چیزی را به مخاطبینتان ارائه میدهید مانند یک راهکار یا آموزش یا اطلاعات و… باید به گونه ای رفتار کنید که قبول کنند شخص شما یک برند معتبر است. یعنی اطلاعات را به درستی ارائه دهید تا بعنوان یک منبع معتبر شناخته شده و توسط مخاطبین به دیگران معرفی و توصیه شوید.

3- مشکلی را حل کنید

در طی فعالیت های روزانه به نوعی به این نکته بصورت کاملاً شفاف و گویا اشاره کنید که می توانید مشکلی از مشکلات مخاطبینتان را حل کنید. بعنوان مثال فرض کنیم شما سیم کش ساختمان هستید. می توانید با آموزش نحوه عوض کردن پریز برق در یک دیقیقه مشکل خیلی ها را حل کنید. باور کنید که افراد بسیاری هستند که حتی نمی دانند پشت پریز چند رشته سیم وجود دارد!!

4- اجتماعی و مردمی باشید

قبل از اینکه یک فروشنده صرف باشید، سعی کنید بیشتر اجتماعی باشید. درست است که برای پول در آوردن در اینستاگرام از آن استفاده میکنید ولی لازم است مشتریان و مخاطبین با شما احساس راحتی و دوستی داشته باشند. بنابراین اگر کسی کامنتی در زیر پستتان می گذارد چه انتقادی باشد چه تعریف و تشکر، بهتر است ساده از کنار آن نگذرید و در بحث شرکت کنید و مخاطبتان را به ادامه بحث مشتاق کنید. این مسئله تنها به محبوبیت شما کمک نمیکند، بلکه تعامل داشتن با دیگران باعث میشود سریع تر از انچیزی که فکرش را بکنید، اینستاگرام شما را به دیگران نشان خواهد داد و بصورت تصاعدی جذب فالوور واقعی خواهید داشت که هر کدامشان می تواند یک مشتری باشد.

5- خود واقعیت تان باشید

نقش بازی نکنید. شما مانند اثر انگشت تان، منحصر به فرد هستید و ابداً نیازی نیست نقاب بزنید و خودتان را آن چیزی که نیستید نشان دهید. در اینصورت بیشتر به زحمت خواهید افتاد. خود واقعی تان باشید و اجازه بدهید افرادی که واقعا از شما خوششان می آید دنباله رو شما باشند. تجربه ثابت کرده که افراد بسیاری بودند که اصلاً به فکر پول در آوردن از اینستاگرام نبودند ولی چون خود واقعی شان بودند، مخاطبین زیادی را جذب کردند که ناخواسته روی ریل درآمد از شبکه های اجتماعی افتادند و امروزه میلیاردهایی از این دست کم نیستند.

حرف آخر سرویسگرام

موارد فوق نه تنها به پول درآوردن از اینستاگرام کمک می کند، بلکه در تمام شبکه های اجتماعی و حتی دنیای واقعی می تواند زندگی شما را متحول نماید. پس از زیر سایه خارج شوید، خودتان را به دیگران نشان دهید و برخورد اجتماعی داشته باشید تا به مشکلات جامعه واقف شوید. سپس راهکاری برای یک یا چند مشکل ارائه دهید و با حل مشکلات دیگران اعتبار کسب کنید. مسئله به همین سادگی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب معادله را وارد کنید *زمان پاسخگویی به معادله تموم شده. دکمه رفرش رو بزن و دوباره وارد کن.

منو