جذب فالوور واقعی اینستاگرام

جذب فالوور واقعی در اینستاگرام

اینستاگرام از آن دسته شبکه های اجتماعی است که بهترین شرایط ممکن برای گسترش کسب و کار را دارد. در مقاله ای که قبلا در خصوص بهترین شبکه اجتماعی مناسب کسب و کار منتشر کردیم مزایای این شبکه اجتماعی دوست داشتنی را مورد بررسی کوتاهی قرار دادیم. اما مهمترین عامل موفقیت در اینستاگرام جذب فالوور واقعی است که تبدیل به مشتری شوند و یا پست های شما را با علاقه دنبال نمایند. البته شاید خرید فالوور یکی از راه های افزایش فالوور در اینستاگرام باشد ولی مسلماً جذب فالوور واقعی بصورت طبیعی مزایایی خواهد داشت که با خرید فالوور به دست نخواهد آمد. در ادامه به شما خواهیم آموخت که چگونه بدون هزینه اقدام به جذب فالوور واقعی نمایید.

خودتان را جای کاربران قرار دهید

شما هم در اینستاگرام یک کاربر هستید مثل بقیه. پس این سوالات را از خودتان بپرسید، چه چیزی باعث شده تا یک پیج را دنبال کنید؟ چه چیزی باعث می شود که یک پست را لایک کنید؟ و در نهایت چه عاملی باعث شده تا شما آن مطلب را ببینید؟

همه آنچه که برای جذب فالوور واقعی اینستاگرام و موفق شدن در این شبکه اجتماعی نیاز دارید در همین سه سوال نهفته است. افراد در دو حالت یک پیج را دنیال می کنند.

از روی کنجکاوی و یا از روی علاقه. شما جزو کدام دسته هستید؟

عموما افرادی که از روی کنجکاوی عضو پیجی می شوند و آن را فالو میکنند، پس از مدت کوتاهی آن را آنفالو خواهند کرد مگر اینکه پس از فالو کردن به آن پیج علاقمند شوند. اما افرادی که از روی علاقه صفحه ای را فالو میکنند عموما تا مدتها بعنوان یک فالوور واقعی برای آن پیج باقی می مانند.

برای جذب فالوور واقعی ، فعالیت هدفمند داشته باشید

موضوع مهمی که در اینجا قصد اشاره به آن را داریم انتخاب موضوع مناسب برای جذب فالوور واقعی می باشد. ممکن است حتی پیج شما یک پیج شخصی باشد و صرفا عکس های خودتان را منتشر کنید. ولی با کمی خلاقیت میتوانید حس علاقه را در بین کاربران ایجاد کرده تا شما را دنبال کنند. کافیست کمی هدفمند عمل کنید.

مثلا بجای قرار دادن عکس های بی هدف از خودتان، می توانید روی ژست های مختلف عکاسی مانور دهید و در پیج خود بارها به این موضوع اشاره کنید که مثلا این ژست عکس به چه کار می آید و خصوصیات ان چیست. در این صورت شما بصورت غیر مستقیم به شبهات و سوالات بازدیدکننده در خصوص آن عکس پاسخ داده اید و اقدام به ایجاد علاقه در قشر خاصی از کاربران نموده اید.

هشتگ گذاری، رمز موفقیت در اینستاگرام

وقتی مطلبی را منتشر میکنید، یا عکسی قرار میدهید، کاربران باید بتوانند شما را پیدا کنند. اینستاگرام برای این مسئله یک راه حل قرار داده است و آن هم استفاده از قابلیت هشتگ در زیر پست هاست. هشتگ گذاری یکی از بهترین راهها برای جذب فالوور واقعی میباشد.

اجازه بدهید همان مثال بالا را گسترش بدهیم. شما عکسی از خودتان منتشر کرده اید و می خواهید که افراد غریبه شما را پیدا کرده و لایک و فالو کنند. برای این منظور در حین ارسال پست، باید در بخش توضیحات هشتگ هایی را که فکر میکنید بیشتر مورد جستجو قرار میگیرند را قرار دهید. مثال: #عکس #عکس_شخصی #عکاسی #پرتره #عکس_پسر #عکس_دختر #عکس_حرفه ای #عکس_نیمرخ و… هشتگ هایی که مناسب میدانید را حداکثر تا 20 عبارت وارد کنید. میتوانید برای نتیجه گیری بهتر چند هشتگ انگلیسی هم اضافه کنید.

اینستاگرام از هشتگ ها برای شناساندن شما به دیگران استفاده میکند. در جستجوها آن را نمایش میدهد، و در بخش اکسپلورر نیز در دسترس دیگر افراد قرار میگیرد. خوشبختانه هوش مصنوعی اینستاگرام به گونه ایست که به همه فرصت دیده شدن را میدهد. پس نگران کم بودن فالوورها یا تازه کار بودن خود نباشید. همین که از طریق هشتگ دیده شوید، خود به تنهایی باعث جذب فالوور واقعی خواهد شد.

امیدوارم مقاله جذب فالوور واقعی اینستاگرام مورد توجه شما قرار گرفته باشد و از آن کمال استفاده را ببرید. چنانچه از این مطلب خوشتان آمد، با اشتراک گذاری، خواندن آن را به دیگران هم توصیه کنید.

2 نظر

  1. سلام مطلب خیلی خوبی بود. من تازه کارمو توی اینستاگرام شروع کردم و میخوام اجناس مغازه م رو بفروشم. خیلی آشنایی نداشتم به این موضوع. امیدوارم این راهکارهایی که برای جذب فالوور واقعی ارائه کردین برای من هم جواب بده تشکر فراوان
  2. این تکنیک ها واقعا کاربری ان من بعضیاشونو نمیدونستم که چقدر تأثیر دارن ولی همین الان امتحانش کردم دیدم واقعا نتیجه میده. ممنونم بابت این مطلب خوب

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

جواب معادله را وارد کنید *زمان پاسخگویی به معادله تموم شده. دکمه رفرش رو بزن و دوباره وارد کن.

منو